În cadul unui interviu acordat revistei Viața Medicală, Dr. Valeria Herdea, vicepreședinte CMR, președinte al Asociației Române pentru Educație Pediatrică în Medicina de Familie - AREPMF, a declarat:
„Munca de comunicare în cadrul campaniei va însemna și intensificarea prezenței în mediul online, cu instrumente și conținuturi adaptate acestui mediu și diferitelor categorii de utilizatori (animații, video educaționale, infografice, top informații sigure, top informații înșelătoare, rubrica de demontare a conținuturilor înșelătoare, posibil chiar dăunătoare, intitulată ”doza de claritate”, astfel încât utilizatorul final să poată avea suficiente resurse pentru a-și forma o opinie clară și a dezvolta ulterior atitudini și comportamente care să îi permită să ia decizii corecte pentru protecția propriei vieți, dar și a celor din comunitatea în care trăiește”.
......
„Comunicarea către specialiștii din domeniul medical, decidenți, media, populație reprezintă esența acestei Campanii. Pentru prima dată, în acest domeniu al cercetării, avem acces la informații medicale în timp real, clare, avizate riguros, din punct de vedere științific și, ce este cel mai important, vedem cu toții, un orizont de ieșire din această pandemie care a secerat vieți și ne-a schimbat modul de trăi, de a interacționa, de a ne bucura de viață”. Mai multe detalii și întregul interviu îl găsiți accesând link-ul următor:
コメント